avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 708 soluții astăzi
Acasă Subiect: returnare bun stricat
Subiect: returnare bun stricat
ACCES GRATUIT

Zece lucruri pe care trebuie să le știi despre returnarea și garanția produselor cumpărate de Black Friday și nu numai

Lucia Tozaru în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
15 Noiembrie 2021 | 1 | 3244 | Timp de citire: 4 min.

Black Friday a trecut, cel puțin calendaristic, iar cei mai mulți dintre cei care au vrut să cumpere produse la reduceri au făcut-o deja. Dar dacă produsele primite nu se ridică la așteptările lor, sunt importante de reținut o serie de aspecte legale privind returul și garanția acestora. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Probleme și nemulțumiri cu produsele cumpărate de Black Friday? Ce opțiuni au cei nemulțumiți

Alexandros Bakos în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
17 Noiembrie 2020 | 0 | 1537 | Timp de citire: 3 min.

Persoanele care au făcut cumpărături de Black Friday ar putea să fi primit produse neconforme, produse stricate sau doar să fie nemulțumite de acestea. În acest caz, ei au mai multe opțiuni la dispoziție, pentru remedierea problemei sau pentru returnarea banilor. În primul rând, au dreptul să îi ceară vânzătorului înlocuirea produsului neconform cu unul conform (sau repararea acestuia, dacă discutăm de un produs ce nu funcționează corespunzător). De asemenea, dacă produsele cumpărate au fost comandate online, ele pot fi returnate legal, într-un termen de două săptămâni, fără ca cel care returnează produsul să trebuiască să dea explicații. Citește articolul

ACCES GRATUIT
De Black Friday, fii informat!

Ce trebuie să știi când ți se livrează un produs cu defecte

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor-șef, avocatnet.ro
13 Noiembrie 2017 | 0 | 4492 | Timp de citire: 3 min.

Vânzătorul e răspunzător față de cumpărător pentru orice neconformitate existentă la momentul când au fost livrate produsele, potrivit legislației din domeniu. Dar dincolo de defectele ascunse, cele care nu pot fi semnalate de noi la prima vedere, atunci când primim bunul, defectele vizibile trebuie să ne determine să refuzăm produsul la livrare. Dacă primim un produs cu defecte vizibile și apoi alegem să-l returnăm, s-ar putea să ne trezim cu o surpriză: să fim "acuzați" că noi am adus stricăciunile și să primim mai puțini bani înapoi. Citește articolul