Buna ziua, si in primul rand sarbatori fericite :D
am si eu mai multe probleme cu un administrator, prima data m-am trezit cu o pers in plus la intretinere, am fost sa discut cu dansul deoarece stiam f bine ca pers respectiva locuise la mine numai 8 zile si nu 15 cum prevede legea, mi-a explicat ca trebuia sa anunt persoana respectiva etc., ma rog am cedat si am platit, a-2-a oara desi am declarat ma trezesc iar cu o persoana in plus, imi spune ca s-a facut o greseala ca o sa treca luna viitoare cu o persoana in minus etc, asa a si fost insa luna urmatoare desi la numar persoane era trecut cu o pers in minus, respectiv 0, valoare intretinerii nu scazuse deloc fata de valoare care o plateam in mod normal, in plus la rubrica chetuieli/numar persoana apaream cu o suma de 40 RON. Nu am vrut sa imi bat capul cu domnul administrator si am trecut cu vederea si am platit, peste cateva luni am plecat din apartamentul cu pricina si l-am anuntat pe domnul administrator ca urma sa nu mai lucuiasca nimeni etc. a spus ok si cand s-a afiseaza intretinerea surprizaaa :O 1 persoana X-(. m-am dus sa discut cu dansul, mi-a spus ca figuraza consum de apa 1-2 metri cubi si ca asta inseamna ca cineva a stat acolo si ca sa ii spun eu de unde vine consumul de apa... nu am vrut sa imi bat capul este genul de om cu mult prea putina scoala si nu ai nici o sansa sa te intelegi... in fine am trecut iar cu vederea. acum problema este ca pe luna Noiembrie am 0 persoane si cost intretinere 230Ron, la un apartament de 2 camere cu suprafata de 44 metri2, care este dotat doar cu apometre... sincer cred ca este muuult prea mult avand in vedere ca locuiesc cu prietena mea la o statie distana si am platit in luna noiembrie 260Ron (apartament tot 2 camere suprafata aproximativ identica, singura diferenta este ca avem repartitoare pentru caldura). Daca ma puteti ajuta sa imi spuneti daca aceasta suma de 230RON este una corecta v-as fi recunoscator. :">:)
Mai intai infiintativa asociatia si pe urma va desprindeti repede si fara probleme.
Atentie insa? ar fi bine sa faceti un calcul privind indemnizatiile si salariile ce urmeaza sa le achitati.
Vedeti cat e de rentabil.:-/
Trebuie sa infiintam o asociatie noua? Cred ca nu s-a inteles, deja exista o asociatie care se cere impartita practic in doua, nu ma pricep, insa de infiintarea unei asociatii noi nu cred ca poate fi vorba atata timp cat locatarii din blocul nostru apartin inca unei asociatii legal constituite...
Nu aveti cum sa impartiti asociatia in doua, decat daca se contituie o noua asociatie pe fiecare scara.
in acest caz, activul si pasivul asociatiei existente se va imparti in doua ...fiecare asociatie constituita pe o scara va prelua partea ei din activul si pasivul asociatiei care exista.
Cu tot respectul, insa se poate infiinta o asociatie la o adresa la care deja exista deja una (chiar daca nu doar pe scara respectiva)? In sensul ca nu va trebui sa facem o sedinta de dizolvare a asociatiei existente si mai apoi sa infiintam cele doua asociatii rezultate? Mi se pare ca punem caruta inaintea cailor daca infiintam o asociatie inainte sa o dizolvam pe cea existenta...
Este o varianta ....sa dizolvati pe prima si sa infiintati cele doua asociatii.
Dar mai poate fi si o alta varianta, proprietarii de pe scara dvs se retrag din prima asociatie si isi fac ei singuri asociatie. Astfel, cea care exista va functiona in continuare pe o scara, iar pentru scara unde locuiti dvs sa infiintati o noua asociatie.