Buna ziua, si in primul rand sarbatori fericite :D
am si eu mai multe probleme cu un administrator, prima data m-am trezit cu o pers in plus la intretinere, am fost sa discut cu dansul deoarece stiam f bine ca pers respectiva locuise la mine numai 8 zile si nu 15 cum prevede legea, mi-a explicat ca trebuia sa anunt persoana respectiva etc., ma rog am cedat si am platit, a-2-a oara desi am declarat ma trezesc iar cu o persoana in plus, imi spune ca s-a facut o greseala ca o sa treca luna viitoare cu o persoana in minus etc, asa a si fost insa luna urmatoare desi la numar persoane era trecut cu o pers in minus, respectiv 0, valoare intretinerii nu scazuse deloc fata de valoare care o plateam in mod normal, in plus la rubrica chetuieli/numar persoana apaream cu o suma de 40 RON. Nu am vrut sa imi bat capul cu domnul administrator si am trecut cu vederea si am platit, peste cateva luni am plecat din apartamentul cu pricina si l-am anuntat pe domnul administrator ca urma sa nu mai lucuiasca nimeni etc. a spus ok si cand s-a afiseaza intretinerea surprizaaa :O 1 persoana X-(. m-am dus sa discut cu dansul, mi-a spus ca figuraza consum de apa 1-2 metri cubi si ca asta inseamna ca cineva a stat acolo si ca sa ii spun eu de unde vine consumul de apa... nu am vrut sa imi bat capul este genul de om cu mult prea putina scoala si nu ai nici o sansa sa te intelegi... in fine am trecut iar cu vederea. acum problema este ca pe luna Noiembrie am 0 persoane si cost intretinere 230Ron, la un apartament de 2 camere cu suprafata de 44 metri2, care este dotat doar cu apometre... sincer cred ca este muuult prea mult avand in vedere ca locuiesc cu prietena mea la o statie distana si am platit in luna noiembrie 260Ron (apartament tot 2 camere suprafata aproximativ identica, singura diferenta este ca avem repartitoare pentru caldura). Daca ma puteti ajuta sa imi spuneti daca aceasta suma de 230RON este una corecta v-as fi recunoscator. :">:)
Cea de-a doua varianta mi se pare mai accesibila. Care ar fi modalitatea sau pasii care trebuiesc urmati pentru retragerea din asociatia existenta? In conditiile in care cei de la cealalta scara nu vor asta, nu vor veni nici la sedinta in care se va hotari acest lucru, sau se poate hotari la cea de-a doua sedinta, ce care se face dupa o saptamana in cazul in care nu se intruneste cvorum?
Pe de alta parte, cealalta intrebare a mea era legata si de modalitatea "concedierii" actualei echipe manageriale. Aceasta are o groaza de lucruri de ascuns, avem in vedere chemarea unui control din partea primariei sectorului. Cine poate sa cheme aceasta echipa de control, orice proprietar sau este si aici o regula de genul "jumatate plus unu"?
Adunarea generală poate adopta hotărâri, dacă majoritatea proprietarilor membri ai asociaţiei de proprietari (jumătate plus unu) sunt prezenţi personal sau prin reprezentant legal.
Dacă la prima convocare nu este întrunit cvorumul necesar de jumătate plus unu, adunarea generală va fi suspendată şi reconvocată în termen de maximum 10 zile de la data primei convocări.
La adunarea generală reconvocată, dacă există dovada că toţi membrii asociaţiei de proprietari au fost convocaţi, hotărârile pot fi adoptate, indiferent de numărul membrilor prezenţi, prin votul majorităţii acestora.
Va multumesc foarte mult!
Luni este fixata sedinta, tinti-ne pumnii, "securistii" sunt foarte incapatanati si siguri pe ei...
Marea lor problema este ca nu se comporta ca niste simplii angajati, ci ca niste "tatuci", de aceea nu se asteapta sa aiba de a face cu asa o opozitie...
Asociatia din care fac parte nu are presedinte de 2 ani. (Este posibil sa functioneze fara presedinte?). Lunar se fac cheltuieli administrative fara rost (de exemplu:in liste apare plata FAPR desi niciodata nu este platita la timp si dl Opaina, din cauza intarzierii refuza sa dea lamuriri) sau in anul 2007 administratorul si-a marit de 4 ori salariul fara sa aiba acordul proprietarilor, fara sa fie vreo AG si fara sa prezinte vreun raport de activitate. In plus, nu plateste furnizorii la timp si ne pagubeste de 2 ori : 1- platim penalizari, 2 - nu beneficiem de bonusurile de la furnizori (RADETcare a facut scaderi pe facturile celor ce platisera la timp - cand era dl Opaina sau REBU care da un bonus in materiale de curatenie pt bunii platnici, dar lunar cumparam maturi, dero, clor,saci, carpe etc de peste 50 Ron cand am putea sa le primim de la REBU); in permanenta sunt 70-100 milioane datorie la RADET, 50-60 milioane la APA NOVA, 5-6 facturi restante la lift dar administratorul se tine de reparatii ale coloanelor la ghena - desi erau in buna stare sau plateste de 3 ori in 2 luni firma care a refacut izolatia pe acoperis (desi trebuia sa ceara garantii la lucrare si in cazul in care ceva nu s-a facut bine sa repare fara a mai fi primi plati, nu-i asa? ). Deasemenea, a modificat suprafata apartamentelor cu toate ca actele spun altceva si face calcule folosind noile dimensiuni. In plus, pretinde ca plateste din mana lucratorii REBU sau pe cei care "repara" aproape lunar tevile in subsol, fara sa ceara facturi. Daca i se semnaleaza o defectiune, refuza sa vina in alta zi in afara celei in care face incasari, iar cand vine, refuza sa ia masuri pe motiv ca nu intra in atributii si sa ne ajutam noi vecinii intre noi... In fiecare luna sunt atat de multe "greseli" in liste incat nu am avea timp si nici spatiu suficient sa le relatam pe toate. Am semnalat toate aceste probleme, in repetate randuri, la primaria de sector (5) si ni s-a raspuns ca a fost chemat administratorul si ca a spus - nu a dovedit - contrariul celor afirmate de noi, proprietarii nemultumiti. Fiecare raspuns de la primarie se incheie stereotip cu formula prin care suntem sfatuiti sa dam in judecata. Dar daca noi ne gasim solutii la orice problema in judecata, de ce mai iau salarii - destul de bune - cei de la primarii? Cert este ca de aproape 4 ani, acest administrator n-a putut fi urnit iar proprietarii nici nu mai vin la AG. In aceste conditii, ce este de facut?