Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →
Dupa aincetarea activitatii, pentru a va putea depune dosarul de somaj, aveti nevoie de la acest angajator de:
cartea de munca si o adeverinta tip (anexa 26 din leg 76/2002 a somajului, formular pe care-l puteti solicita de la somaj)
Deasemenea va sfatuiesc sa solicitati si o adeverinta cu veniturile brute si nr de zile lucrate pentru ultimele luni cat ati lucrat la el, care s-ar putea sa va fie necesara in cazul in care in urmatoarele 6 luni veti avea vreun concediu medical (acestea se platesc si daca veti fi in somaj, si se calculeaza pe baza mediei veniturilor din 6 luni anterioare medicalului.)
Pentru plata salariului compensator neacordat il veti putea actiona in instanta in maxim 3 ani de la data incvetarii contractului.
Dosarul de somaj trebuie sa-l depuneti in termen de 30 de zile de la data incetatii contractului de munca, pentru a vi acorda indemnizatie de la aceasta data a incetarii.
ps- daca nu ar fi mamele niste leoaice care se lupta pentru copiii lor, lumea ar fi evoluat mai incet :)