Sunt insarcinata in aproape 35 saptamani.Luna viitoare trebuie sa nasc.Eram si eu curioasa daca indemnizatia se calculeaza 85% din media veniturilor nete pe ultimile 12 luni(venityurile din care mi s-a platit CAS-ul,Somajulsi celelalte).Ideea este in felul urmator:eu nu am un salariu fix.de fapt fix este minimul pe economie dar lucrand in vanzari difera de la luna la luna.Din cate am inteles indemnizatia se va calcula din media venituriolr pe lunile mar2012-feb2013.Media veniturilor mele este e 1200 ron.As vrea sa stiu daca indemnizatia va fi calculata 85% din 1200, sau din salariul minim.(mentionez ca CAS-ul,Somajul si celelalte impozite ce se mai opresc din salariu au fost platite din salariul integ nu din minim).Astept raspuns!
Momentan sunt studenta in an terminal si intentionez ca in toamna sa raman insarcinata si sa ma inscriu la master, poate nu la aceeasi facultate/universitate. Facultatea o termin in iulie, iar masterul o sa-l incep in octombrie.
In aceste conditii pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului? Practic, eu nu voi avea continuitate, vor exista 2-3 luni cand nu voi fi studenta.
Veti putea beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil deoarece OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor spune este eligibila si situatia in care va aflati "in perioada cuprinsa intre incheierea unei forme de invatamant universitar, la nivelul studiilor universitarede licenta sau de master, precum si ale invatamantului postuniversitar la nivel de masterat, cursuri de zi, si inceperea, in acelasi an calendaristic, a unei alte forme de invatamant universitar la nivelul studiilor universitare de licenta sau de master, cursuri de zi, organizate potrivit legii, frecventate fara intrerupere".
Am si eu o intrebare, care am adresat-o si la directia de asistenta si au ridicat nepuntincioase din umeri.