sunt angajata de aproape 1 an ca agent de vanzari si astazi seful meu direct m-a informat ca relatia noastra de colaborare nu mai merge si ca ar fi bine sa imi dau demisia chiar astaz si sa predau masina si telefonul ni sa nu mai vin nici in perioada de preaviz (chiar daca o sa fiu platita)
vestea nu ma socheaza pt ca de cateva zile am vazut anunturi de recrutare pe internet pt acelasi job ca al meu dar nu stiu ce sa fac daca sa imi dau demisia sau sa ma concedieze ei. motive de concediere nu au pt ca eu treaba mi-am facut-o constiincios pana acum. as vrea sa stiu daca in cazul unei concedieri vor fi efecte neplacute cand voi vrea sa ma angajez in alta parte
pe de alta parte ma pot forta sa imi dau demisia?
Buna ziua. Sunt in concediu medical, nu a zis nimeni nimik, dar as vrea sa scap cat mai repede de pb asta. Am impresia ca de propunerea cu demisia, este doar initiativa sefului meu direct, nu a firmei, cum mi-a zis el, pt reducerea personalului. Ma gandesc sa dau un mail la dir gen al firmei, sa stie cum sta treaba, sa stie ce mi s-a propus, si sa stie ca stiu ce legi ma apara. Dar totul intr-un cadru prietenesc, pt ca vreau sa plec din firma oricum, doar ca vreau sal compensatorii 6 - brute-cateluni de somaj as avea. Ajutati-ma va rog cu un sfat, dk e ok sau nu. Nu vreau decat sa plec de aici, dar in conditii bune. Ce parere aveti?
sa stiti ca a mai fost un caz pe forum cand impingerea spre demsiie era facuta doar de seful regional, iar in final doamna a discutat mai sus, si in final a ramas angajata :)
Nu este deci deloc rau sa incercati sa vedeti cum stau de fapt treburile.
Aveti grija ca anul acesta perioada minim de somaj a fost prelungita la 9 luni in loc de 6...
Da, e vb de un nou director de vanzari, caruia tocmai i s-a terminat interimatul si presupun ca e definitiv.