avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1078 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara !
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara !

Sunt o adolescenta ce primesc pensie alimentara de la ambii parinti. Ei au divortat cand eu aveam doi ani, eu am fost incredintata spre crestere tatalui dar practic am fost crescuta si educata de bunicii din partea tatalui pana la decesul acestora in anul 1998. Am fost preluata de mama pana la terminarea liceului, apoi nici aceasta nu m-a mai gazduit, eu fiind nevoita sa apelez la instanta pentru a obtine pensie alimentara de la ambii parinti. Sunt studenta, pensia alimentara cumulata nu este suficienta pentru a ma intretine . Sunt ajutata acum finnciar de familia bunicilor, dar as vrea sa ma angajez part-time pentru a-mi suplimenta veniturile si a ma putea intretine singura. In acest caz eu mai primesc pensie alimentara? Care este legislatia in vigoare?
Va multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 21 Decembrie 2005
ligiamirica, utilizator
Pensie alimentara.
Am si eu o intrebare:la calculul veniturilor pentru pensie alimentara intra si cele obtinute din activitatea de arbitraj?Daca da,cum trebuie sa procedez pentru a obtine pensia alimentara la aceste venituri?Multumesc pentru raspuns.
Mergeti cu hotararea si o investiti, apoi cereti executarea; nu veti obtine decat pe maxim 3 ani, si asta daca aveti hotarare pentru plata pensiei dupa majorat.

In calculul veniturilor intra orice castiguri care au caracter permanent, indiferent de natura lor! Depinde ce hotarare aveti, daca nu e completa, faceti o alta actiune de recalculare a pensiei!

ce pot face daca fostul sot declara ca nu lucreaza(pensia se calculeaza in functie de salariul mediu pe economie)insa eu stiu ca lucreaza la negru,ma pot ajuta martorii la un eventuaql proces?