Actualizare:
Am primit mail după două zile!
Abonamentul dvs. nu va fi reînnoit. Nu veți mai fi facturați.
Ce am făcut e să procedez întocmai cum scrie acolo în Termenii lor, la care am agreeat așa prostește fără să citesc în detaliu (dar să fim sinceri, câți citim pagini de astfel de termeni și condiții, cine are timp pentru așa ceva?)
- am descărcat formularul lor și l-am scos la imprimantă
- l-am completat cum solicită ei, de mână, datat și semnat
- l-am scanat și l-am trimis pe mail-ul lor
Pe lângă asta, înainte să îmi vină confirmarea de la ei, am trimis prin poștă cererea pe hârtie la adresa lor din Luxemburg, recomandată cu prioritate și cu confirmare de primire. Le-am cerut să îmi șteargă toate datele conform GDPR. Am mai dat 27 de lei cu scrisoarea, dar m-am gândit că n-ar strica să mă acopăr cu dovada că am trimis cererea la adresa lor, în caz că ulterior mă trezesc cu cine știe ce probleme. Am anulat cardul, ca să nu fie surprize pe viitor.
Eu am pierdut 60+27 lei, + costul unui nou card, plus timp pe forumuri și la poștă, destul de puțin față de ceilalți, dar suficient cât să fie o lecție învățată. Situația mea e diferită pentru că mie mi s-a părut suspect site-ul după ce am devenit membru premium și am observat că nu am control asupra părții de plată, moment după care am început să caut mai mult pe net și astfel am acționat imediat, nu am lăsat timpul să treacă și să fiu taxat pentru sute de lei. Din păcate nu toți și-au dat seama în ce se bagă! Deasemenea acest thread mi-a fost de mare ajutor, pentru că am găsit informații de la oameni care au reușit să se dezaboneze și modul în care au procedat! Mulțumesc!
Impresia mea este că așa funcționează "afacerea" lor, iar dacă respecți contractul lor și ceri anularea așa cum specifică ei, se conformează, altfel probabil caută tertipuri să treacă timp și să taxeze suplimentar. Dar poate am avut noroc.... Doresc mult noroc și celorlalți!