avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 960 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intreþinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intreþinere

buna tuturor,

deoarece si eu ma aflu in divort, urmeaza prima infatisare si este "primul" o singura intrebare ma framanta deorece salariul meu net depaseste 9000 de ron ma intreb oare si in acest caz tot 25% se va dicta? Eu sunt responsabil de ce am facut copil dar cu 2500 de ron va traii toata familie ei fericita urmatorii 18 ani.

Ce parere aveti am vreo sansa la mai putin de 25%???

va multumesc
Am varsta de 17 ani si 6 luni fac 18 in martie m am inscris la particular cls xi,a, Tatal meu este obligat dupa varsta de 18 ani sa mai imi trimita pensie??? odata ce sunt elev a xi a la particular,,multumesc astept raspuns...
Ultima modificare: Miercuri, 17 Octombrie 2007
jOHNNYD4YOU, utilizator
La 18 ani inceteaza plata pensiei pe care o ai acum.
Motivat de continuarea studiilor trebuie sa soliciti pensia. (sau poate tata vrea sa plateasca in continuare de buna voie, mai stii).

Nu conteaza daca scoala e publica sau privata. Trebuie sa fie o forma de invatamant organizata potrivit legi.
Ultima modificare: Miercuri, 17 Octombrie 2007
romascanu, moderator
Si ce te plingi?????Nu poti trai din cei 75 la suta ramasi???