deoarece si eu ma aflu in divort, urmeaza prima infatisare si este "primul" o singura intrebare ma framanta deorece salariul meu net depaseste 9000 de ron ma intreb oare si in acest caz tot 25% se va dicta? Eu sunt responsabil de ce am facut copil dar cu 2500 de ron va traii toata familie ei fericita urmatorii 18 ani.
Ce parere aveti am vreo sansa la mai putin de 25%???
Buna ziua. Am 21 de ani, parintii mei au divortat cand aveam 3 ani iar tatal meu nu mi-a platit niciodata pensie alimentara. Astazi i-am cerut sa ma imprumute cu doua milioane si m-a refuzat :)) asa ca mi-a venit ideea sa il dau in judecata pentru toti anii astia in care nu mi-a dat nici un ban. Momentan sunt studenta la o facultate de stat, la buget. As vrea sa stiu ce am de facut, si cam care ar fi drepturile mele.
PS: Tatal meu este recasatorit si mai are un copil in varsta de 12 ani.
Puteti sa introduceti o actiune in instanta avand ca obiect obligarea tatalui dvs la plata pensiei de intretinere pana la terminarea studiilor.
Aveti dreptul la pensie de intretinere pana la terminarea studiilor, dar nu mai mult de 26 de ani.
Pt Luzu: Pentru a putea cere pensia de intretinere la care tatal a fost obligat prin hotarare judecatoreasca, puteti face plangere penala pentru abandon de familie, in temeiul art. 305 Cod penal.
Avocatului Lascoschi, asa am invatat eu la scoala de drept ca argumentele se intemeiaza pe lege, de aceea imi place sa citez in momentul in care sustin ceva.
Am citat pentru ca asta rezulta din acea exprimare, tocmai pentru ca nu se intelegea in mod explicit ceea ce ai scris.
:offtopic: Intervetie moderator
Cred s-a mai spus nu stiu de cate ori ca pe forum se discuta ideea si nu persoana.
Pe viitor va rog sa respectati Regulamentul de postare, astfel incat admin/moderatorii sa nu fie nevoiti sa va editeze mesajele. :)
Pentru replicile offtopic - la persoana - va rog sa folositi mesajele private.