Buna ziua,
Mi s-a furat bagajul de la compartimentul "bagaje de mana" din autobuzul in care calatoream. In momentul in care am sesizat dispartia bagajului soferul nu a avut nici o reactie. Am formulat sesizare in scris catre firma transport persoane si am sesizat furtul la Politie. Cum trebuie sa procedez in continuare pentru despagubire? Care este Institutia care supervizeaza aceste cazuri?Multumesc
Buna ziua,
Am primit raspuns de la OPC in care este mentionat faptul ca:
1. In urma verificarilor efectuate s-a constatat ca cele sesizate se confirma ; fapta constituie abatere de la prev. art. 9 din OG 21/92 si in baza art 16 alin. 1 OG 21/92 are obligatia de a ma despagubi
2. Solutionarea solicitarii platii unor prejudicii sau daune conexe pentru servicii necorespunzatoare este de competenta instantei judecatoresti ori a organismului de mediere competent
3. Reclamatia se concluzioneaza a fi intemeiata
Care va fi procedura? Ce ar trebui sa fac in continuare?
Cu stima
Un pas castigat
Comunicati la politie concluziile OPC
Asteptati concluziile de la Ministerul Transporturilor
Posibil ca in aceste conditii,patronul firmei de transport sa incerce solutionarea amiabila
Buna seara,
Am primit concluzii si de la Ministerul Transporturilor - se specifica clar faptul ca firma transportoare trebuie sa prezinte asigurare atat pentru persoane cat si pentru bagaje.
De asemenea s-a inceput cercetarea penala pentru fapta " furt".
Am trimis o copie a concluziilor primite de la Minister la Politie.
Care e urmatorul pas? E posibila o mediere si firma de transport sa plateasca despagubiri pentru valoarea bagajului?
Cu stima