În condițiile în care o parte dintre comercianții din țara noastră se pregătesc deja pentru perioada din an cu cele mai mari reduceri de preț, respectiv Black Friday, cumpărătorii ar trebui să știe că produsele cumpărate au o garanție legală de doi ani, că pot returna produsele achiziționate, dar și că, pentru a beneficia de garanție, nu trebuie să păstreze ambalajele produselor cumpărate. Citește articolul
Internetul este un mediu la care au acces foarte mulți oameni, dar asta nu înseamnă că o afacere online va fi, automat, profitabilă. Din contră, fiind un cadru atât de larg, trebuie să îți pui mereu întrebarea „De ce ar cumpăra cineva produsul / serviciul meu?” Citește articolul
Garanția legală de doi ani și dreptul de a returna produsele achiziționate sunt, după cum stabilește legislația în vigoare, principalele drepturi ale cumpărătorilor. Dar, pe lângă acestea, cumpărătorii ar trebui să știe și că ar trebui să verifice produsele la livrare, că nu au nevoie de ambajul original al produsului pentru a beneficia de garanție sau că vânzătorii trebuie să le pună la dispoziție o serie de informații. În contextul în care Black Friday 2018 are loc chiar în această perioadă, prezentăm azi o serie de informații ce pot ușura misiunea celor ce vor să facă cumpărături în perioada reducerilor de preț. Citește articolul
După cum stabilește legislația din țara noastră, atunci când optează pentru cumpărăturile online, clienții magazinelor trebuie să primească obligatoriu o serie de informații de la comerciant. Pentru că în curând va începe perioada în care se fac reduceri mari de preț, iar cele mai multe produse sunt cumpărate online, îți spunem astăzi care sunt drepturile consumatorilor și ce informații trebuie să le furnizeze acestora comercianții online. Citește articolul
Una dintre cele mai mari probleme în ceea ce priveşte magazinele online este reprezentată de produsele contrafăcute. Având, de obicei, preţuri foarte mici, produsele contrafăcute atrag mulţi cumpărători care cred că achiziţionează un produs original la un preţ redus, dar care ajung, din păcate, victimele unei înşelătorii. Citește articolul
Atunci când vrei să cumperi online un produs din străinătate, nu trebuie să te gândești că lucrurile sunt cu mult mai complicate decât atunci când cumperi din România. Cu atât mai mult, dacă vrei să cumperi dintr-un alt stat al Uniunii Europene, drepturile tale sunt aceleași cu cele pe care ți le oferă legea română: beneficiezi de garanția produselor cumpărate, ai posibilitatea să returnezi produsele și așa mai departe. Citește articolul
Tu ești în siguranță atunci când faci cumpărături online? În perioada Black Friday, magazinele online se laudă cu vânzări record. Înainte de a intra în goana după reduceri, află ce măsuri de securitate poți să îți iei atunci când plătești pe internet cu cardul. Citește articolul
Atunci când faci cumpărături online, anumite informații trebuie să-ți fie aduse obligatoriu la cunoștință. Altfel, riști să pierzi din vedere anumite drepturi care-ți aparțin, potrivit legislației în vigoare. În plus, aceste informații esențiale îți pot oferi mai multă încredere în comerciantul respectiv. Pentru că tot tocmai am intrat în luna cu superofertele de Black Friday, ne-am gândit să-ți spunem care sunt drepturile tale în calitate de consumator. Citește articolul
Popularitatea shopping-ului online creste de la an la an. Cu siguranta te numeri printre persoanele care au ales sa achizitioneze un produs folosindu-te de cosul virtual sau, cel putin, intentionezi sa faci asta in viitorul apropiat. Totusi, stii ce drepturi ai cand vine vorba de a cumpara ceva de pe internet? Citește articolul
40% dintre consumatorii europeni au achizitionat bunuri sau servicii online in 2010, de doua ori mai mult decat in 2005, informeaza un comunicat de presa al Legislativului european. Insa, numai 23% dintre cumparatori au preferat achizitiile din alta tara decat cea natala. Printre cele mai populare produse cumparate online se numara hainele, dar si serviciile legate de calatorii. Citește articolul