Recâștigarea vizibilității și reînnodarea legăturii cu comunitatea de clienți sunt două acțiuni importante și imediate mai ales pentru comercianții care au avut activitatea suspendată temporar din cauza pandemiei. În acest sens, va fi nevoie de implementarea unor instrumente de marketing la distanță, scalarea operațiunilor de e-commerce, organizarea unor campanii de promovare etc. Trebuie reținut că fiecare dintre contractele de acest tip încheiate presupune un anumit tratament fiscal de care trebuie ținut cont, mai ales în condițiile în care este de așteptat o intensificare a inspecțiilor fiscale. Citește articolul
Companiile care vor decide să-și suspende temporar activitatea în anul 2020 vor scăpa de obligația de a plăti, pentru propriii salariați, impozit și contribuții sociale, conform unui proiect de lege ajuns recent la Senat. Practic, în perioada suspendării, angajatorii sunt obligați să plătească salariaților o indemnizație de 75% din salariul brut, însă o parte din ea se duce la stat sub formă de taxe. Citește articolul