Înainte de a semna un contract de telefonie, internet sau TV, furnizorii de astfel de servicii sunt obligați să ofere clienților o fișă de sinteză. Acest document, standardizat la nivel european, trebuie să prezinte într-un mod simplu și clar toate detaliile contractului (prețuri, servicii, durata contractului etc.). Citește articolul
Înainte de a solicita încetarea unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de telefonie, internet sau televiziune, utilizatorii ar trebui mai întâi să țină cont de anumite aspecte din contractul respectiv, conform sfaturilor Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). În comunicat, ANCOM oferă și alte informații la care utilizatorii ar trebui să fie atenți în ceea ce privește încetarea contractului. Citește articolul
Românii trebuie să știe că mai au de parcurs niște pași după ce au acceptat, în cadrul unei convorbiri telefonice, o ofertă pentru serviciile de telefonie mobilă, internet sau televiziune. Exprimarea acordului verbal nu este de ajuns pentru a se încheia un contract la distanță. Citește articolul
Nu de puţine ori, utilizatorii de telefonie mobilă, internet sau televiziune au diverse nemulţumiri în relaţia cu furnizorii de astfel de servicii. Din acest motiv, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pune la dispoziţia românilor o serie de informaţii şi sfaturi utile, pentru a evita apariţia unor neînţelegeri între clienţi şi furnizori, precum şi pentru prevenirea unor abuzuri din partea companiilor. Citește articolul
De maine, furnizorii de servicii de internet si televiziune vor fi obligati sa puna la dispozitia clientilor informatii despre ofertele pe care le au, potrivit unei decizii a Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Citește articolul