adria70 a scris:
Bna ziua!
Am si eu o problema :administratorul nostru a reparat acoperisul vara aceasta.Toate bune si frumoase,nu a facut o licitatie cum se procedeaza normal,toate lucrurile s-au facut pe ascuns.Dar am trecut peste asta intrucat nimeni nu a comentat nimic.Acum vine partea interesanta,desi pe lista de intretinere la capitolul cheltuieli pe cota parte indiviza apare xxx suma de plata reparatie terasa, pe chitanta de plata apare suma de plata xxx reprezentand intretinere august 2009.Vi se pare normal?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Legea 230/2007 si normele de aplicare prevad foarte clar modul de selectare a firmelor care executa reparatiile , fara licitatie. Nu se fac licitatii.
Sa nu spuneti ca a facut acoperisul pe intuneric si nu ati vazut cand lucrau acolo meseriasii, ori s-a ascuns dupa coltul blocului cu tot cu materiale si acoperis.
Daca in comitet s-a considerat ca este o suma mica, si-au facut totusi o rubrica separat pe lista de plata pentru aceasta reparatie, nu vad cu ce a gresit administratorul ca v-a trecut pe chitanta suma totala de plata. Acea suma include, dupa cate inteleg, si reparatia executata. Daca va elibera chiatnta separat credeti ca era suma mai mica ?
Conform legii exista obligativitatea eliberarii de chitanta separat numai pentru fondul de rulment. Orice alte sume achitate la asociatie pot fi cumulate pe o chitanta .