avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Admitere INM 2011
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Admitere INM 2011

Stiu ca e cu o zi mai devreme, dar....;) hai sa-l demaram. Topicul, adica.
De postat, eu zic ca de maine:) , dupa afisarea baremului din inm 2010.
ionutz16 a scris:

laura, vad ca esti singura care beneficiezi de unele dintre cele mai bune informatii,pt asta iti multumim inca o data pt ajutor=D> .eu sunt student an 3 la spiru si am facut primul an la ID din anul 2 m-am transferat la zi,tu sau altcineva imi poate oferi vreo informatie mai concreta daca pot da la inm dupa ce termin?:hm::)

inca o data you are the best!:)

Buna Ionut,
Tu de ce crezi ca s-a desfiintat forma ID si au fost trecuti toti la FR sau la ZI in functie de optiunea lor? :D Tocmai pentru a nu mai exista probleme. Pe diploma ta de licenta, de fapt, prima data pe adeverinta de absolvent va aparea ca ai urmat facultatea la ZI din moment ce te-ai transferat si din moment ce ai absolvit la Zi. Cum nu au fost probleme cu aceste doua forme, nu vei avea nici tu probleme si nimeni de la Zi sau Fr. Cum am mai spus, pentru inlaturarea tuturor dubiilor puteti suna la INM, dar sa precizati la ce forma de invatamant sunteti pentru a nu se crea confuzii si in ce an de studii, va vor lamurii pe deplin.
O zi buna si mult succes si spor la invatat mai ales:)
Buna tuturor.imi poate raspunde cineva la intrebarea:tr sa stim si JURISPRUDENTA ICCJ?Multumesc anticipat si weekend placut tuturor.
gap22 a scris:

Buna tuturor.imi poate raspunde cineva la intrebarea:tr sa stim si JURISPRUDENTA ICCJ?Multumesc anticipat si weekend placut tuturor.

Buna Gap22,