avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... examen admitere magistratura noiembrie 2009
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

examen admitere magistratura noiembrie 2009

S-a inscris cineva la examen?
Cum stati cu invatatul/repetatul?
Cel mai recent răspuns: ALADIN , utilizator 12:25, 26 Ianuarie 2010
Da o cautare pe google si ia-le pe toate. Fiecare aduce ceva nou, iar cat mai multe grile rezolvate ajuta la fixarea informatiilor.

Cu privire la note, am auzit ca doua persoane au luat peste 8.
Care toate?
De jurisprudenta sunt o tona...care sunt mai relevante?
Body a scris:

Care toate?
De jurisprudenta sunt o tona...care sunt mai relevante?

Scuze, eu vorbeam despre grile.
Uite aici o lista:
- Drept penal. Drept procesual penal. Teste grila pentru examene de an si examenul de licenta, Editia a VI-a revazuta si adaugita
Anastasia Crisu Valerian Cioclei
Editura Universul Juridic
Pret: 28.00 lei
- Drept penal. Drept procesual penal. Teste grila pentru examene de an si examenul de licenta
Editura: Universul Juridic
An de aparitie: 2008
Numar de pagini: 456
Autor: Avram Filipas
Editura: Universul Juridic
- Drept penal. Drept procesual penal. Teste grila pentru seminarii, examene de an si licenta
Ion NEAGU
Vasile DOBRINOIU
Stiinte juridice - Drept penal
Editura Hamangiu
- Drept penal si procesual penal. Teste grila, autor Ciobanu Aurel | editura Monitorul Oficial
- Drept penal - Teste grila pentru examenul de licenta, de admitere in magistratura si in avocatura, de definitivat Nicoleta Cristus, Carmen Damian
Pret: 35,00 LEI
Editura: Hamangiu
- Drept procesual penal. Teste grila pentru examenul de licenta, de admitere in magistratura
Drept procesual penal. Teste grila pentru examenul de licenta, de admitere in magistratura
Carmen Damian; Nicoleta Cristus

Data apariţiei: 27.01.2009
Editura: HAMANGIU
- Drept procesual penal. Practica judiciara : Teste grila