Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul
Mi s-a întâmplat, de multe ori, să explic lucruri unui număr mai mare de oameni deodată, iar la final să constat ca unii au înțeles ceva, alții altceva, alții nimic. M-a pus serios pe gânduri ideea, așa că, ani de-a rândul după, am încercat să observ care sunt elementele care fac o explicație să fie ușor de digerat de unii oameni și imposibil de înțeles de alții. Citește articolul
Privim adesea oameni care-şi vând companiile în schimbul a milioane de dolari şi ne gândim cum se scaldă ei în bani şi cum îşi vor pune deoparte grijile pentru restul vieţii lor. Singurul lucru mai puţin ştiut este că, pentru unii dintre aceşti oameni, banii în cauză vin prea târziu. Citește articolul
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Să ai propria ta afacere poate fi lucrul cel mai minunat din lume. Dacă reziști ritmului. Și, mai mult decât atât, dacă respecți niște reguli minimaliste de raportare la afacere, la piață și clienții tăi. Despre ele vom vorbi mai jos. Citește articolul
Documentele sunt probabil cele mai plimbate fișiere într-o companie și în mediul business în general. Ofertele comerciale, contractele, documentația unui produs sau serviciu sunt doar câteva din exemplele de documente care vin în minte. Dintre acestea cred că cele mai populare formate sunt DOC și DOCX, ambele popularizate de Microsoft prin intermediul suitei Office și a editorului de documente Word. Citește articolul
Trebuie să înțelegi că subiectul este al doilea element, ca importanță, după expeditor, care poate ajuta e-mailul tău să intre în atenția destinatarului. De subiect depinde în ce măsură destinatarul dă click pe e-mailul tău pentru a-l citi sau nu. În lecția de astăzi vom detalia câteva puncte care pot ajuta e-mailul tău să fie unul pe care destinatarul îl ia în seamă. Vom vorbi despre aspecte care țin de partea tehnică a livrării e-mailurilor, dar și despre aspecte emoționale și de limbaj care te ajută să concepi un subiect reușit pentru e-mailurile tale. Citește articolul
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Potențialul cumpărător va fi întotdeauna ezitant și va avea obiecții privind cumpărarea unui nou produs / serviciu. Și rezervele lui sunt valabile. Asta nu înseamnă că trebuie să muți afacerea la categoria "Lost". Citește articolul