Astăzi vom vorbi despre șapte tipuri de clauze pe care ar trebui să le regăsești în orice contract, indiferent de legislația pe care este redactat, indiferent de limba în care e scris ori tipul de situație pe care o reglementează. Citește articolul
Un lucru care se aplică cu siguranță în cazul Google este că algoritmul de căutare, cel responsabil cu decizia privind ce site trebuie să apară pe ce poziție, este în continuă evoluție, zi de zi, lună de lună având loc mici schimbări și optimizări. Se spune că nimeni de la Google nu are o imagine completă a tuturor parametrilor de care ține cont acest algoritm. Citește articolul
Atunci când pregătesc un discurs, încerc să controlez tot ce se poate controla. O parte importantă a acestui control ține de faptul că e nevoie să știu unde se va ține discursul, cum arată configurația sălii, câți oameni sunt în sală, care sunt caracteristicile importante ale acelui tip de audiență, la ce ora va fi discursul etc. Știu, poate ți se pare că sunt multe întrebări, dar, dacă le luăm pe rând, o să vezi că ele sunt esențiale pentru construirea unui discurs corect și, în final, pentru a face o impresie bună. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul
Scopul este să formulăm mai multe idei despre cum putem aborda comunicarea de marketing. Din aceste idei, le alegem pe cele care credem că au cele mai bune șanse de reușită. După testare, o să putem vedea mai bine care sunt cele mai eficiente. Probabil vom avea o soluție optimă, câteva profitabile, câteva la limită profitabile și restul ineficiente. În timp, eficiența abordărilor variază și e recomandabil să avem un mix de abordări de comunicare. Citește articolul
În una dintre zilele când stăteam cu fii-mea în parc aşteptând la coadă la leagăn, mi-au căzut ochii pe o fetiţă care-şi întreba mama câte-n lună şi în stele. „De ce câinele are blană şi peştele nu?”, „Unde se duc păsările care zboară în partea aia?” sau „Au toţi copiii buric?”. N-am auzit pe nimeni atât de inventiv, când e vorba despre încuiat părinţii cu întrebări. Şi am tot ascultat ce-i răspundea maică-sa, gândindu-mă că, la multe din întrebări, nici eu n-aş fi ştiut ce să-i răspund. Apoi a venit cireaşa de pe tort. Citește articolul
Mă gândeam cu ceva vreme în urmă că rolul meu, ca antreprenor, era să comunic permanent cu peste șapte audiențe diferite. Poate părea copleșitor, dar ideea centrală se menține în orice formă de plan de comunicare, oricine ar fi persoana (antreprenor, specialist comunicare etc.) care își dorește să comunice lucruri intern sau extern. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul