Am vorbit în articolul anterior despre modul în care sistemele 1 și 2 interacționează în capul nostru, despre modul în care se formează deprinderile sau despre ideea de orbire pe care ne-o poate provoca concertarea excesivă pe un anumit task. Citește articolul
Tabelele sunt elemente foarte des utilizate în documentele folosite de companii. Pentru a putea accesa toate opțiunile pe care MS Word le oferă pentru tabele, trebuie mai întâi să introducem unul din meniu, secțiunea Insert/Table. Citește articolul
Am cochetat de multe ori cu sentimentul că ar trebui să dau vina pe alţii pentru eşecurile mele. Am şi făcut asta de câteva ori. Şi probabil că aş fi continuat să o fac, dacă n-aş fi întâlnit un om care mi-a oferit un şerveţel de hârtie. Citește articolul
Pentru marketingul online, organizarea unei campanii presupune stabilirea mai multor coordonate: produsul pentru care se face campania, publicul țină și abordarea acestuia, perioada campaniei, unde se face promovarea, implicarea altor departamente sau resurse, obiectivele generale ale campaniei. Desigur, lucrurile sunt interconectate și deciziile nu se pot lua separat, pentru fiecare punct în parte. Haideți să vedem cum putem aborda procesul de organizare a unei campanii. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Când ne gândim la suita Office, automat ne gândim la treimea documente – tabele - prezentări. Pentru primele două am prezentat opțiuni în lecțiile anterioare. A venit acum momentul să vedem ce opțiuni avem când avem de făcut o prezentare de afaceri, un format popularizat de Microsoft PowerPoint care refuză să facă loc altor modalități moderne de a condensa informația într-un format ușor de digerat. Citește articolul
Am considerat, întotdeauna, că rolul unui antreprenor ține foarte mult de trei direcții strategice: să ai grijă ca afacerea ta să fie finantată corect, să te asiguri că ai colegi care stau în companie mai mult de 3 ani, să oferi colegilor tăi o viziune de dezvoltare pentru viitor. E vital ca aceste lucruri să fie atinse în permanență de proprietarul unei afaceri, pentru ca afacerea să meargă bine. Să le luăm, deci, pe rând, și să observăm în ce măsură sunt ele importante pentru afacerea ta. Citește articolul
Constatarea zilei... E că, după mult timp în care am tras într-un ritm nebun la diferite proiecte, ultimii ani au fost o revelație. Și unele constatări merită discutate. Citește articolul
Unele cuvinte au rolul de a-i face pe oameni să țină minte mai multe despre explicația pe care tocmai ai formulat-o. Altele, pe de altă parte, au puterea de-a bloca mintea celor care ascultă, obligându-i să le țină minte, ca un lipici verbal ce se prinde de memoria lor, împiedicând explicația ta să aibă vreo șansă reală de reușită. Citește articolul
Astăzi, vorbim despre conținutul e-mailului, lucrul care detaliază, de fapt, ce ai început în subiect și care îl poate determina pe destinatar să ia o anumită decizie în privința propunerii pe care ai făcut-o tu prin e-mail. Ca de obicei, vom descompune acest conținut și vom discuta despre mai multe tipuri de abordări și probleme care te-ar putea ajuta să scrii e-mailuri mai bune. Citește articolul