Ca să-ți iasă socotelile la birou trebuie să ții în primul rând socoteala ca la carte. Programele de calcul tabelar nu doar că îți permit să scoți rapoarte și să manipulezi datele existente pentru a trage concluzii care nu ar fi altfel vizibile cu ochiul liber, dar îți și salvează o groază de timp. Cu greu își poate imagina cineva in ziua de azi o firmă care să nu folosească programe de calcul tabelar în activitatea de zi cu zi. Nu doar contabilii și oamenii de vânzări beneficiază de pe urma lor. Citește articolul
Partea stângă a interfeței este foarte utilă pentru că afișează la scară redusă fiecare slide în parte. Dacă aspectul slide-urilor este satisfăcător la această scară, prezentarea în ansamblu va avea un aspect plăcut. Pentru că e mai simplu să înveți în timp ce faci, folosește-te de fișierul atașat articolului ca să îți fie mai ușor să urmărești instrucțiunile. Citește articolul
Există o serie de oportunități de promovare și mereu apar variante noi. Eficiența lor variază în funcție de perioadă, de volumul investit, de cât timp folosiți o anumită oportunitate de promovare, de concurență, de tipul de produs / serviciu pe care vreți să îl vindeți. Citește articolul
Constatarea zilei e că foarte puțini oameni știu să participe la un dialog, în zilele noastre. Mulți dau cu barda chiar de la început, și se poziționează atât de radical în discuție, încât continuarea nu poate fi decât un scandal ori o discuție despre vreme. Sintagme precum „Greșit!", „Habar n-ai!", se aud constant în dialogurile moderne, ca și cum timpul ar fi întrat în sac, iar situația trebuie tranșată chiar de la început. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Pe lângă căutările cu operatori booleeni, Google permite și filtrarea rezultatelor în funcție de poziția cuvintelor căutate în pagină. Nu doar atât, dar se pot limita rezultatele doar la un anumit tip de fișier sau la un singur website. Google mai poate face și recomandări de website-uri similare cu un anumit website. Despre toate acestea vei învăța în acest articol. Citește articolul
Documentele ample, folosite în companii au, de obicei, un element care se întâlnește des: listele. Enumerările sau listele pot fi simple (cu un singur nivel) sau cu subliste (cu mai multe nivele). Formatarea lor este diferită de textul normal pentru a putea fi identificate și urmărite ușor. Către aceste liste se fac diverse referiri fie în cadrul aceluiași document, fie în cadrul altor documente, fie în cadrul comunicării din companie (în special e-mailuri). Citește articolul
Constatarea zilei e că încercăm din toate puterile să învingem situațiile, lucrurile și oamenii din jur. Când, de fapt, ar trebui să ne gândim să le facem față și atât. Pentru că ea, viața noastră privată sau profesională, nu e despre goana după aur, e despre goana după timp. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Prin „mesaj” se înțelege conținutul în sine care trebuie comunicat, dar și modul în care este ambalat acest conținut. Prima parte este extrem de largă, la nivel de concept, așa că nu o să o dezvoltăm foarte mult. Conținutul pe care îl comunici are foarte mare legătură cu nevoile tale punctuale de comunicare: plan de afaceri, oferta comercială, comunicat în cazul momentelor de criză, memo intern pentru membrii echipei etc. Aici, tu știi ce vrei să comunici. Citește articolul