E lucrul la care te gândești cel mai puțin, atunci când e vorba despre contracte. În fond, pierzi atât de mult timp să îl negociezi, obții ce vrei, apoi te grăbești să termini repede toate formalitățile pe care le implică acel contract. Doar că, vezi tu, s-ar putea să te împiedici chiar la final, exact acolo unde ar prinde bine să fii foarte atent. Citește articolul
Ni se servește des, mai ales în mass-media de business, ideea că X are succes. Nimic despre performanța lui X, ca și cum se subînțelege. În realitate, la cum văd eu lucrurile, succesul și performanța sunt două chestii diferite. Performanța e dată de atingerea unor ținte de afaceri (sau de alt fel), ținte care sunt, în mare, similare pentru toată lumea. Cu alte cuvinte, performanță e să vinzi de X lei, să ții oamenii lângă tine, zeci de ani, în procent de 99% etc. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Acceptă că nu poți controla totul. E secretul pe care dacă reuşeşti să îl integrezi în viaţa ta, ai toate şansele să-ţi eliberezi calea. Deseori înţeleasă greşit, acceptarea nu implică faptul că eşti de acord cu orice ţi se pune în faţă. Nu. În economia ciudată a vieţii tale, se vor întâmpla lucruri pe care nu le poţi controla. Şi, oricât ai fi de maniac, dacă nevoia ta primară este şi rămâne ideea că vrei să prevezi tot ce ţi se întâmplă, atunci ai toate şansele să cedezi la un moment dat. Citește articolul
Am vorbit, îtr-un articol anterior, despre mesajele care vor fi folosite în procesul de comunicare, despre conceperea, personalizarea și formatarea lor. Astăzi, vom vorbi despre modul în care se livrează aceste mesaje și despre mecanismele din spatele deciziei de a alege un mediu sau altul pentru livrarea unor anumite tipuri de mesaje. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Atunci când cumperi ceva online, nu vezi produsul, nu-l simți ca în lumea reală. Ăsta e motivul pentru care, în comerțul din mediul online, s-a construit o obligație nouă pentru comercianți, aceea de a returna produsul consumatorului în anumite condiții. Citește articolul
În mintea multor oameni, singurul suport posibil pentru o prezentare e MS PowerPoint. Nu se poate concepe o prezentare fără slide-urile din powerpoint și fără scrisul mult sau puțin pe care îl conțin. Viața, totuși, nu-i făcută doar din prezentări PowerPoint. Oamenii nu gândesc în slide-uri și nici nu sunt neapărat impresionați de ele. De fapt, slide-urile PowerPoint se folosesc extrem de des pentru că vorbitorilor le e greu să construiască un alt setup pentru discursul lor. E mult mai simplu să tragi mereu cu coada ochiului la slide-urile de pe perete și să-ți aduci aminte ce urmează. Citește articolul
Partea stângă a interfeței este foarte utilă pentru că afișează la scară redusă fiecare slide în parte. Dacă aspectul slide-urilor este satisfăcător la această scară, prezentarea în ansamblu va avea un aspect plăcut. Pentru că e mai simplu să înveți în timp ce faci, folosește-te de fișierul atașat articolului ca să îți fie mai ușor să urmărești instrucțiunile. Citește articolul
Am un soi de obsesie pentru discuţia cu cititorii şi clienţii noştri. Şi cel mai bun exemplu pe care ţi-l pot da, chiar dacă e dus la extrem, e legat de 4.738 de e-mailuri. La un moment dat, am întrebat cititorii noştri ce le place şi ce anume ar schimba la modul cum facem noi lucrurile. Şi au început să curgă răspunsurile. 100, 500, 1000, 3000, 4.738. Am considerat că e important să le răspund personal tuturor acestor oameni şi să le mulţumesc pentru feedback. Mi-a luat 15 zile să răspund la toate mailurile, dar am aflat din această experienţă mai mult decât din toate studiile pe care le-ar fi putut face colegii mei de la marketing. Citește articolul