În piață, foarte mulți oameni vorbesc despre ideea de marketing direct. Doar că, în legislație, nu această definiție trebuie căutată, pentru a afla cum anume se pot trimite e-mailuri / sms-uri și altele către clienți, ci alta. Citește articolul
Imaginează-ți că lucrezi cu mai mulți colegi la un proiect. Nu ar fi mai simplu să organizați toate fișierele într-un singur loc și să lucrați pe ele simultan? Nu mai ești legat de dispozitivul pe care îl folosești, fișierele fiind disponibile oriunde ai acces la Internet, cât timp ai drept de utilizare a acestora. Citește articolul
Ochii ei îți rămân în minte. Albaștri, metalici, sfredelitori. Restul trăsăturilor aproape că nu mai contează. Sincer, habar n-am cum arată cu adevărat. Dar ochii îi țin minte. Citește articolul
Articolul de astăzi e, din păcate sau din fericire, ultimul din seria de comunicare internă pe care am parcurs-o împreună. Sper că ți-a trezit interesul pentru a aprofunda domeniul, așa că, în acest articol, o să îți recomand mai multe tipuri de resurse utile în aprofundarea ideilor și mecanismelor de comunicare. Citește articolul
Aproape toate companiile creează astăzi, prin intermediul propriilor angajați sau prin intermediul colaboratorilor diverși, o serie de creații importante: aplicații software, conținut text, video sau audio etc. Protecția tuturor acestor creații, precum și aranjamentul ca ele să fie parte a patrimoniului companiei sunt, deci, o parte vitală în viața unei companii moderne. În articolul de astăzi vom vorbi, așadar, despre dreptul de autor și modul în care compania ta se poate asigura că deține acest drept asupra lucrurilor pe care le creează. Citește articolul
Când analizăm pentru prima dată un set de date, filtrarea și sortarea ne ajută să identificăm statistici relevante. Totuși, această metodă nu este eficientă pentru că fiecare punct din statistică presupune una sau mai multe operațiuni de sortare și filtrare. Citește articolul
Ciudat, dar am ajuns să consider că o relaţie de muncă adevărată e cam ca o îndragosteală. Nu poţi ţine pe nimeni cu forţa, oricâte contracte ai semna cu persoana respectivă. În schimb, poţi crea în companie un mediu în care acel om să se simtă bine. Poţi defini strategii în care să fie şi el implicat şi în care să simtă că are ceva de spus. Îl poţi ajuta să simtă că schimbă lumea prin tot ce face în compania aia. Şi îi poţi da sentimentul de apartenenţă la un grup. Îl poţi ajuta să evolueze mereu, să fie un om mai bun. Îl poţi ajuta să-şi petreacă jumătate din viaţa activă (cam atât stăm noi la muncă) simţindu-se bine. Poţi face toate aceste lucruri şi abia apoi, probabil că vei începe să înţelegi cât de importante sunt ele, cu adevărat. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Orice carte de succes are un moment în care spui „la asta nu m-aș fi gândit”. Surpriză. E momentul în care, de regulă, autorul demonstrează că merită citit și în viitor, pentru că are o minte strălucită. Pentru a crea surpriză din e-mail, munca ta începe de la subiect. Subiectul potrivit creează un început de surpriză, iar conținutul e-mailului o adâncește și o pune în valoare. Într-o carte, acolo unde ai mult mai mult text la îndemână, poți crea așa-numitele surprize intermediare, dar într-un e-mail, acest lucru e imposibil. Citește articolul
Pentru vânzarea online, destinația campaniei de promovare este fie o pagină dedicată, fie un magazin online. În acest articol vom aborda primul caz. Al doilea caz va fi abordat într-un articol următor. Citește articolul