Salut ,
Felicitari pentru toti cei care au participat indiferent de rezultat :vishenka: iar pentru cei care au trecut de grile :vishenka: :vishenka: :vishenka:
Vad ca se posteaza mult si cuprinsi de sentimente , lucru normal dupa orice examen , dar eu vin cu o simpla rugaminte , inainte de a spune ceva , va rog informativa si spuneti doar daca exista o sursa concreta , in acest scop vin cu niste precizari:
1.Numarul candidatilor a fost in jur de 3200 fata de 2800 cati erau de obicei , dar ma indoiesc serios ca cineva tine cont de acest fapt la elaborarea subiectelor .
2.Cei care fac subiectele , la penal si procedura , sunt profesori consacrati ca Streteanu , Cioclei , Toader si unii practicieni iar asupra seriozitati lor nu cred ca ar trebui sa existe indoieli
3.Subiectele sunt dificile , dar e si normal sa fie asa , anul acesta au fost mai dificile si anul viitor o sa fie si mai dificile pentru ca candidatii sunt din ce in ce mai bine pregatiti
4.Unii sustin ca inm-ul nu e viabil , el reprezinta o institutie care se regaseste in majoritatea statelor europene in formule asematoare . La inm se face practica suficienta si se discuta mai putin obiectele de admitere pentru ca acestea se predau si se invata in facultate , in momentul in care ai intrat acolo se cere sa le stii altfel facultatea nu si-ar avea rostul ,am intra la inm din liceu si am invata acolo tot si spun asta dpdv a unei persoane care nu a invatat in facultate si regreta acum #-o
5.Eu cred ca vor fi 200 care vor ajunge la testul psihologic , dar daca ar fi admisi toti dupa grile nu mai vad rostul grilelor am da numai rationament logic si interviu si atunci cred ca forum-ul ar fi arhiplin de nedreptati , ca interviul e subiectiv si altele . Grila e cat se poate de obiectiva ,transparenta .