În contextul schimbării competenței de administrare a PFA-urilor și profesioniștilor, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a ajustat anumite proceduri fiscale, inclusiv instrucțiunile declarației 070, potrivit unui ordin apărut vineri seară în Monitorul Oficial. Citește articolul
Procedura de înregistrare/ modificare a domiciliului fiscal a cunoscut mai multe modificări spre final de 2017, atunci când au fost stabilite și reguli pentru modificarea domiciliului fiscal al contribuabililor supuşi înregistrării în registrul comerţului, în cazul în care domiciliul fiscal este stabilit la sediul social. Tocmai de aceea, vă spunem în cele ce urmează cum se înregistrează un domiciliu fiscal în 2018, în condițiile în care Fiscul comunică orice act administrativ fiscal la această adresă. Citește articolul
Procedura de înregistrare a domiciliului fiscal a fost modificată marți, prin intermediul unui act normativ al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). Practic, vorbim de o actualizare a prevederilor, în contextul ultimelor schimbări aduse Codului de procedură fiscală la începutul lunii septembrie, prin ordonanță de Guvern. Procedurile de înregistrare/modificare a domiciliului fiscal, precum și modelul și conținutul unor formulare, au fost aprobate prin intermediul Ordinului ANAF nr. 3.845/2015. Citește articolul
Fiscul a atras atenția recent că alegerea unui domiciliu fiscal ar trebui să reprezinte un pas important pentru fiecare contribuabil în parte, având în vedere că instituția comunică orice act administrativ fiscal la acea adresă. În acest context, vă amintim astăzi despre modul de înregistrare a unui domiciliu fiscal, această noțiune regăsindu-se în Codul de procedură fiscală. Citește articolul