Verificarea studiilor de comparabilitate, a profitabilității, a serviciilor intragrup și a tranzacțiilor financiare se numără printre chestiunile la care firmele ar trebui să fie atente în 2024, în pregătirea unor eventuale controale fiscale ale autorităților, spun specialiștii. Totodată, aceștia vin și cu câteva sfaturi utile pentru companii. Citește articolul
Firmele sunt întotdeauna în căutarea unor soluții prin care să poată sa-și optimizeze rezultatele. Dar, de multe ori, se iau niște decizii în pripă, fără o analiză prealabilă și apoi se constată căci rezultatele se lasă așteptate. Unul dintre motivele pentru care întâlnim aceste situații îl reprezintă lipsa unui proces de monitorizare și analiză a performanțelor firmei și luarea deciziilor in baza acestor analize. Cum pot firmele să controleze performanțele și să identifice cele mai bune idei de optimizare? Un instrument din Managementul Financiar foarte valoros îl reprezintă analiza performanței firmei, deoarece “Ceea ce nu măsori, nu poți îmbunătăți”. De aceea, în acest articol vă propun cinci tipuri de analiză prin care fiecare firmă poate sa-și analizeze performanța și apoi să identifice cele mai bune soluții de optimizare. Citește articolul
Ești manager și ai obiective legate de controlul costurilor și îmbunătățirea profitului la nivelul centrelor de responsabilitate, dar nu știi exact cum să monitorizezi și să controlezi aceste obiective? Citește articolul
Cu toții auzim și citim în presă despre firme care eșuează, unele dintre ele fiind foarte cunoscute. În plus, sunt multe firme care, cu toate că depun eforturi, au o profitabilitate slabă, au dificultăți să-și onoreze plățile și nu reușesc să-și optimizeze afacerea. Citește articolul
Orice firmă vrea să-și crească performanța și să genereze profituri în creștere. Cu toate acestea, demersul nu este unul facil dacă este corespunzător gestionat. Citește articolul
Orice firmă vrea să-și crească valoarea și profitabilitatea, dar cum putem monitoriza dacă acest lucru se și întâmplă și dacă acțiunile și deciziile luate de management au efectul scontat sau rezultatele sunt sub așteptări și trebuie luate acțiuni de corecție. Află care este raportul prin care monitorizăm valoarea firmei și cum îl analizăm. Citește articolul
Ca manager sau antreprenor depuneți eforturi pentru a crește vânzările și profitabilitatea firmei. Dar vi se întâmplă ca atunci când reușiți să creșteți vânzările să fiți dezamăgiți în ceea ce privește profitul realizat, care este sub așteptări? Citește articolul
Lansarea unei afaceri este, întotdeauna, un bun prilej pentru a planifica veniturile și cheltuielile pe care activitatea viitoare le va înregistra. Totuși, nu de puține ori se întâmplă ca socoteala din târg să nu se potrivească cu cea de acasă, astfel că suntem nevoiți să facem ajustări pe parcurs. Tocmai de aceea, un antreprenor nu va înceta niciodată să monitorizeze cu atenție anumiți indicatori pe care afacerea îi înregistrează, astfel că în acest articol îți prezentăm cinci elemente esențiale pe care trebuie să le urmărești în mod special atunci când coduci o afacere. Citește articolul