Si astazi ai venit la birou cu acelasi gand, asa-i? Este o dimineata frumoasa, iti bei cafeaua, iti golesti mintea si te apuci limpede de treaba. O multime de pozitii sunt deschise, fie compania creste, fie oamenii cauta o schimbare. Schimbarea este fireasca si necesara, in cele mai multe cazuri, insa, schimbarea vine cu efectul de domino, proiecte importante raman in aer, incarcarea creste pentru ca inlocuirea dureaza, oamenii se demotiveaza si toate aceste presiuni se intorc la HR . Citește articolul
Oricat de bine ne-am simti la locul de munca, in compania pentru care lucram, cu totii avem si momente in care simtim nevoia sa raspundem la intrebarea care da titlul acestui articol. Citește articolul
Există situaţii în care, oricât de greu ar putea să pară, renunțarea la anumite relații are șanse mari să ne permită să ne concentrăm pe contactele cu adevărat valoroase. Citește articolul
Mirajul autorității este unul foarte puternic, mai ales în situațiile în care managerul are mai puțină experiență sau mai puțin timp ca să activeze eficient mecanismele de convingere. Citește articolul
Când a fost ultima dată când ai învățat ceva? Te-ai gândit vreodată prin câte etape treci până să îți dezvolți o nouă abilitate? Prin câte stări emoționale? Acum ești fericit că te apuci de ceva nou și aparent interesant, doar ca să te trezești apoi că nu îți iese nimic, că ești trist sau nervos, poate dezamăgit; mai capeți ceva încredere pe măsură ce exersezi pentru ca, în final, să fii mândru de ce ai reușit să faci. Citește articolul
Sau cel puțin așa ni s-a întâmplat nouă și sperăm ca revelațiile să nu vă ocolească nici pe voi. Citește articolul
Sau cel puţin aşa consideră Regina Hartley, Director de Resurse Umane la UPS, iar argumentaţia ei ne-a cucerit. Citește articolul
Deși rețelele sociale par să fi ușurat procesul de networking, atât de important pentru succes în viața profesională, în realitate, lucrurile nu sunt neapărat nici mai ușoare, nici mai simple. Experții argumentează (și pe bună dreptate) că numărul conexiunilor e mult mai puțin relevant decât calitatea și varietatea lor. Citește articolul
Orice manager a trecut la un moment dat printr-o discuţie în care unul dintre membrii echipei sale i-a cerut o mărire de salariu. Deşi acest moment poate fi inconfortabil, mai ales dacă discuţia nu a fost anunţată, tu, ca manager, trebuie să ai in vedere că, indiferent cât de stânjenitoare poate fi discuţia pentru tine, este de o mie de ori mai stânjenitoare pentru angajatul care deschide conversatia, aşa că fii empatic, deschis şi asertiv. Citește articolul
Ai un obiectiv și planul perfect care să te ducă la el. Vei merge la sală, vei citi o carte, vei începe un stil de viață sănătos, vei renunța la job-ul full time și vei face freelancing, vei lua carnetul de conducere. Dar nu azi-mâine, ci la momentul potrivit. De luni. Sau de pe 1. Sau de săptămâna viitoare. Sau când vei termina nu știu ce. Sau când se va întâmpla cutare lucru. De câte ori chiar ai făcut lucrurile astea la momentele respective? Aștepți momentul potrivit poate? Citește articolul